KPSS sonuçları açıklandı - sporyoneticiligi.com

KPSS sonuçları açıklandı

KPSS sonuçları açıklandı

KPSS2008 yılında yapılan KPSS sınavının merakla beklenen tercih sonuçları açıklandı.Toplam 80 sportif eğitim uzmanının alındığı GSGM’ye atanmalarda en düşük puan 72.461 olurken en yüksek puan 87.981 olmuştur.72.461 ile atanan meslektaşımız Bingöl iline atanırken 87.981 ile atanan meslektaşımız Ankara iline atanmıştırKazanan arkadaşlarımızı tebrik ederiz.Yeni görevlerinde başarılar dileriz.

Happy
Happy
0 %
Sad
Sad
0 %
Excited
Excited
0 %
Sleppy
Sleppy
0 %
Angry
Angry
0 %
Surprise
Surprise
0 %

31 yorum “KPSS sonuçları açıklandı

    1. Öncelikle şunu belirtmek lazım alan derslerinden sorumlu değiliz sadece tek oturuma katılıyoruz.Bu oturumda da Genel Kültür (Türkçe-Matematik) ve Genel Kültür (Tarih-Coğrafya-Vatandaşlık Bilgisi) soruları sorulmaktadır

  1. Yapılan bu son atamanın dışında önümüzdeki dönemde alanımızla ilgili yeni bir atama olup olmayacağı ile ilgili bir duyumu bilgisi olan olursa bilgiyi aldığı kaynakla birlikte bildirebilir mi?Teşekkürler.

  2. mrb öncelikle bilgilendirdiğiniz için tşk ben bir şey soracam bizim atamalr iki yılda bir mi yoksa her sene mi yapılıyor geçen gün iki yılda bir dediler inşalah doğru değildir.

  3. arkadaşlarrr bu sitenin kurulmasında emeği geçen herkese tşk…amiral kardeş be sene sınavımız yok derken,bu yıl kpss den atanmamız için almamız gereken puanı bir sonraki sene değerlendirebilirmiyiz_?

    1. Teşekkürler.Hayır bu sene alacağınız puan sportif eğitim uzmanı atamalarında geçerli olmayacaktır. Bu sene yapılacak olan kpss sınavı puanınız 1 sene geçerli olacaktır.

  4. amiral kardeş verdiğin bilgiler için çoq tşk…yani bu sene çok ii bi puan alsak bile o puanı 2010 yılında değerlendiremiyoruz..doğru mu_?

    1. Doğrudur 😉 bu sene alanacağınız puan pomem atamalarında veya başka kurumların memur aramalarında kabul edildiği taktirde kullanılabilir.Örnek olarak geçen sene yapılan pomem atamalarında son iki yılın kpss puanları kabul edilmiştir ve ya başka kurumların adliye,belediye,askeri, bankalar gibi kurumların memur alımlarında kullanabilirsiniz.Şartlarda 2009 kpss sınavında şu kadar puan almak şartı yazıyorsa ki buda çok az bi ihtimal genellikle genel atamalarda alınan puan (2 yılda bir yapılan sınav puanı) istenilir ama şimdiki yasa ile kesin olarak şunu belirtebiliriz sportif eğitim uzmanı atamaların bu puanı kullanamazsınız.

  5. spor yöneticiliği mezunu olarak sportif eğitim uzmanlık atamaları için bu sene atamaların olmayacağı,ama bununla beraber bu sene sınava girip yüksek bi puanı 2010 yılı için geçerli kılabilirmiyiz amiral..şimdiden teşekkürler….

  6. ben spor yöneticiliği bölümü okuyorum seneye son senem. benım kafama takılan su bazı kısıler her sene sınava girebılırız diyor bazı kısıler ise 2 yılda bir olduğunu soyluyor. ilk sorum lise mezunlarının girdiği sınavamı tabi olacaz.2 sorum spor eğitim uzmanlığı ıcın 2010 2012 2014 yanı 2 yıl araylamı atama yapılacak bu senelerde mı sınava gırmemız lazım

    1. spor yöneticiliği bölümü için atamalarda tüm lisans mezunları için yapılan kpps sınav puanı geçerlidir. Yani bizler atamalarda 2010 2012 2014 gibi sınav puanını kullanabiliriz. Ayrıca her sene yapılan KPSS sınavına girebiliriz ama bizlerin atamalarında etkili olmadığı için pek bi anlam ifade etmemektedir. Sınavlara lisans düzeyinde girecez. Yanlız şununla karıştırmamak lazım örneğin bu sene polis alımı olursa 2009 kpss sınav puanı ile alım yapacaklardır eğer mezun olan bir kişi bu sınava girmişse polisliğe muracaat edebilir.

  7. anladım yani 2 senede bir girecez. birde şçle bi durum var kpss sınavı bi haziranda bide eylülde falan oluyor biz hangisine girecez.

  8. iyi günler ben bu sene mezun olcam yöneticilikten ama çift anadal yapıorum öğretmenlikten lakin ben yöneticilikten atanmayı istiyorum mesela bu sene 80 nin üzerinde bi puanla tercih yaptığımızda sözleşmeli olarakmı atanıyoz yoksa kadrolumu okulumda hiç bir hoca bize yönlendirme yapmıyo kafamızda bir sürü soru işareti var yöneticilikte sadece spor eğitim uzmanı olarakmı atanıyoz başka bir görevle atanamıyozmu bir yerde duymuştum şube müdürü gibi felan atanamıyozmu şimdiden böyle bir site açtığınız için tşkkr ederim sorularımı cvplarsanız çok sevinirim

  9. kontenjanlar belli olmadığından sözleşmelimi veya kadrolumu atanacağınız hakkında bir bilgi veremem ayrıca puan hakkındada şu puana kesin atanırsınız demekte doğru olmaz geçen sene 71.224 ile atanan olmuştu ve kadroluydu ama bu sene ne olur bilinmez şube müdür filan ilk atamada kesinlikle olamazsınız şube müdürü olmanın belirli şartları vardır ve bu şartlar arasında en az 2 yıl hizmet süresinin olması lazım eğer kadrolu olarak seneye göreve başlarsanız sportif eğitim uzmanı olarak başlayabilirsiniz ve 2 sene sonra yükselme sınavlarına girip şube müdürü olma imkanını sahip olursunuz düz memur olarakta atanabilirsiniz ama memurluk konusunda ne GSGM’nin nede ÖSYM’nin net tavrı var bu konu muamma 4 sene önce Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu bölümünden mezun olma şartı aranırken geçen atamalarda lisans mezunlarının hepsine GSGM’de memur olma hakkı verilmişti spor yöneticiliği bölümü mezunları için en ideali sportif eğitim uzmanlığıdır.Biz teşekkür ederiz inşallah yardımcı olabilmişizdir.

  10. verdiğiniz cvplar için çok tşkkr ederim cidden sitenize ve bilgilerinize ihtiyacım vardı .çünkü okulumuzda bölümümüz hakkında bizi yönlendirmeye çalışan hiç bir kimse yok hocalardan kimse yardımcı olmuyor.artık aklıma takılan tüm konularda sitenizin kapısını çalarım:)kusura bakmazsınız inş.engin tecrübelerinize güveniyorum.çok tşkr ediyorum önümüzdeki diğer bir sorunlu konuda görüşmek üzere admin abi:):)

  11. geleceğin en güzel bölümlernden demişti hocamız spor yöneticiliği için doğru mu acaba?Umarım güzel bir gelecek bizi spor yöneticilerini bekler……..teşekkrler

  12. kpss lisans da 1.oturum 35 tl 2.oturum şu kadar falan diye yazmış ya bizler 4 oturumada mı giricez yoksa hangisine giricez?yardımlarınızı bekliyorum…

  13. slm öncelikle bize verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz…ben bu sene spor yöneticiliğini kazandım ve yorumlar ve sorular genelde 2009 ve 2010 a ait bundan sonrası için bu bölüm için ne diyorsunuz yani devam mı edelim yoksa bu bölümden hayır yokmu bize…şimdiden teşekkür ederim kendinize iyi bakın…

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir